Artykuły prasowe
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.

Nowe technologie, czyli czas na wdrożenie IoT
Przyspieszona transformacja doprowadziła do pojawienia się nowych sposobów wykorzystywania technologii. Firmy na całym świecie dotknęły skutki pandemii COVID-19.

Słodkie święta z marką Wawel
Końcówka roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel. W tym roku firma przygotowała ciekawe nowości prezentowe, kultowe produkty w nowej, zimowej odsłonie oraz specjalną propozycję dla najmłodszych smakoszy.

Alfajores - kruche ciasteczka prosto z Argentyny
#HELIOinspiruje na co dzień i od święta! Poznaj smaczny przepis na przygotowanie Alfajores!

Jej smakowitość – Pizza Królewska wraca na salony
W restauracjach Pizza Hut w całej Polsce już od 30 listopada na wszystkich miłośników gorącego, ciągnącego się sera czeka iście królewska uczta. Klienci będą mogli wzbogacić każdy ulubiony smak pizzy serowymi kieszonkami, zarówno przy zamówieniu na miejscu, na wynos, jak i w dostawie.

Oranżada Hellena ze wsparciem w punktach handlowych
Jak co roku, w okresie przedświątecznym Oranżada Hellena stawia na mocne wsparcie w placówkach handlowych. W sklepach pojawią się przykuwające uwagę ekspozycje klasycznej Oranżady Hellena, jak i Oranżady Hellena Party.

Zapas bakalii HELIO na święta
Coraz bliżej święta... dlatego zaopatrz się już wcześniej w większość gwiazdkowych prezentów oraz produkty HELIO, które ułatwią Ci świąteczne przygotowania w kuchni!

Nowy Muffin WW dumnie wkracza na sklepowe półki
Delikatne, muffinowe ciasto, oryginalna wedlowska czekolada deserowa i wafelek WW – czy ktoś wymyślił kiedyś lepsze połączenie smaków? To wszystko znaleźć można w nowym, pysznym Muffinie WW, który jest efektem trwającej kilka lat i niezwykle owocnej współpracy marki E.Wedel i Stokson.

Przyjemnie jest odliczać dni do świąt Bożego Narodzenia
Sięgnij po niezwykle pyszne Kalendarze Adwentowe E.Wedel

Funkcjonalność, smak i innowacyjność
Konsumenci coraz częściej sięgają po produkty spożywcze, które są nie tylko smaczne, ale i posiadają dodatkowe właściwości.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks!
Gdy na drzewach pojawia się coraz więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany przez wielu sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” Nowa kampania marki Fresh & Fruity
Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja stworzona z użyciem sztucznej inteligencji w tym roku, co podkreśla innowacyjne podejście marki do komunikacji.
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Najczęściej czytane artykuły:
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” Nowa kampania marki Fresh & Fruity
Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja stworzona z użyciem sztucznej inteligencji w tym roku, co podkreśla innowacyjne podejście marki do komunikacji.
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks!
Gdy na drzewach pojawia się coraz więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany przez wielu sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.