Artykuły prasowe
Nowa jakość dostaw jedzenia – fine dining w domu
Specjalne trójkołowe skutery Room Service ruszają na gastronomiczny podbój Warszawy.
Costa Coffee, Tinder Plus, Bolt i eobuwie.pl – atrakcyjne vouchery do zdobycia w AppGallery
Pobierz 4 aplikacje z Huawei AppGallery, otrzymasz atrakcyjny voucher w jednej z aplikacji będących bohaterami najnowszej kampanii Huawei promującej sklep marki.
Jaka karma dla zwierzaka? Wybieraj karmy z certyfikatem MSC i chroń oceany.
Ponad połowa Polaków posiada zwierzęta domowe – pod tym względem jesteśmy w zdecydowanej czołówce w Europie. Na karmy dla zwierząt Polacy wydają ponad 2,8 mld złotych rocznie. Jednak wybór karmy ma wpływ nie tylko na naszych podopiecznych, ale również na dzikie zwierzęta żyjące w morzach i oceanach.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
Międzynarodowy Dzień Wegetarianizmu – jakimi jaroszami są Polacy?
1 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Wegetarianizmu. To świetny moment, aby przyjrzeć się temu, jak Polacy podchodzą do diety bezmięsnej, co zmieniło się w tej kwestii na przestrzeni ostatnich lat. Jak się bowiem okazuje, jarskie dania stają się bardziej popularne, niż nam się wydaje.
Czarna owca francuskiego winiarstwa
Francja to niekwestionowany lider branży winiarskiej. Położenie geograficzne kraju, odpowiedni klimat i gleby umożliwiają produkcję win o zróżnicowanym smaku, aromacie i kolorze.
Grzaniec Galicyjski Red Hot Chilli – gorąca nowość od JNT Group
Jeszcze bardziej rozgrzewający Grzaniec Galicyjski przygotowała na sezon jesienno-zimowy spółka JNT Group. Wprowadzenie nowego, pikantnego wariantu Grzańca Galicyjskiego Red Hot Chilli wspierać będzie kampania digital oraz komunikacja w punktach sprzedaży.
Ruszyła jesienna kampania reklamowa Śliwki Nałęczowskiej
Rozpoczęła się jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej. Marka jest wspierana kampanią sponsoringową w telewizji, będzie promowana w przestrzeni miejskiej, w digitalu, a także w punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca listopada.
69% Polaków częściej gotowało w domu podczas pandemii!
Czy pandemia nauczyła nas racjonalnego gospodarowania żywnością oraz zmieniała nasze zachowania w kuchni? Odpowiedź na to pytanie poznamy w ramach kolejnej, 6. już edycji projektu „Kulinarnie Mocni”. Pierwsze warsztaty odbędą się już 29 września br.
Tablety Huawei MatePad Pro i MatePad w wyjątkowej ofercie
Od 28 września do 18 października tablety Huawei – MatePad Pro i MatePad – dostępne są w atrakcyjnej ofercie.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Srebrne Perły Rynku FMCG dla linii popcornów do mikrofalówki HELIO
Firma HELIO po raz kolejny została nagrodzona w prestiżowym badaniu Perły Rynku! Wśród najlepszych produktów 2024, na podium znalazła się linia popcornów do mikrofalówki HELIO.
Blisko 9 na 10 badanych jest za wprowadzeniem systemu kaucyjnego w Polsce
Niedługo w całej Polsce zostanie wprowadzony system kaucyjny. Z tegorocznego badania Waterdrop wynika, że aż 88,3 proc. Polaków uważa, że jest to odpowiedni krok. Ponad ⅕ ankietowanych kupuje wodę w plastikowych butelkach.
Nowy Rok Szkolny z przekąskami od HELIO! Odkryj nowość: Mix orzechów prażonych!
Rozpoczęcie nowego roku szkolnego to czas pełen wyzwań i nowych doświadczeń. To również doskonały moment, aby zadbać o zdrowe nawyki żywieniowe naszych dzieci.
HELIO SPONSOREM GŁÓWNYM DRUŻYNY MISTRZÓW POLSKI W RUGBY!
Bakaliowa firma HELIO została Sponsorem Głównym drużyny Rugby Club Orkan Sochaczew, aktualnych mistrzów Polski w Ekstralidze rugby!
Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®!
Czas powrotów do szkoły, pracy i na uczelnię potrafi obfitować w stresujące sytuacje. Dlatego marka Twix® przygotowała wyjątkową loterię, w której do wygrania są muzyczne nagrody sprzyjające chwilom relaksu tylko dla siebie. Konsumenci mają szansę wygrać 150 muzycznych zestawów.
Najczęściej czytane artykuły:
Lekki deser z masą krówkową od HELIO: Słodka uczta w kilka minut
Czasami przychodzi ochota na coś słodkiego, ale nie zawsze mamy czas czy energię, by przygotować skomplikowane wypieki. W takich momentach idealnym rozwiązaniem jest lekki deser z masą krówkową od HELIO.
Srebrne Perły Rynku FMCG dla linii popcornów do mikrofalówki HELIO
Firma HELIO po raz kolejny została nagrodzona w prestiżowym badaniu Perły Rynku! Wśród najlepszych produktów 2024, na podium znalazła się linia popcornów do mikrofalówki HELIO.
Kino w plenerze z popcornem od HELIO: Idealny sposób na letni wieczór
Latem wiele osób szuka pomysłu na spędzenie czasu na świeżym powietrzu. Jednym z najprzyjemniejszych sposobów na cieszenie się letnim wieczorem jest kino plenerowe. Wyobraź sobie: rozgwieżdżone niebo, przytulny koc, ukochani przyjaciele czy rodzina, a na ekranie ulubiony film.
HELIO partnerem IX Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej
10-11 sierpnia w IX Mistrzostwach Świata rozegranych na Stadionie Miejskim Legii Warszawa zmierzyły się 24 reprezentacje dzieci z domów dziecka z całego globu.
Wygraj przygodę z M&M’s® w Disneyland® w Paryżu!
Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland® Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s®, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na stronie loterii. Kultowa loteria marki potrwa do 29 września