Artykuły prasowe
Sernik na makowym cieście
Sernik to prawdziwy król wśród wypieków – dzisiaj proponujemy tradycyjny wypiek, lecz z zaskakującym twistem! Makowy biszkopt i czekoladowe akcenty tworzą razem doskonałą i niebanalną kompozycję, która idealnie sprawdzi się na Wielkanocnym stole.

Dzień św. Patryka z Helio
Dzień św. Patryka to święto narodowe Irlandii, które obchodzimy 17 marca. Jednak jego świętowanie wykracza daleko poza granice tego kraju. Ten dzień kojarzy się z kolorem zielonym. To też czas, tańców, muzyki i koncertów.
Wielkanocne inspiracje od KRESTO
Wielkanoc – czas radości, świętowania oraz przepysznych wypieków, takich jak makowiec, mazurek czy babka. Do ich przygotowania niezbędna jest sprawdzona receptura i najlepszej jakości składniki.
Suche produkty spożywcze to najchętniej wybierane produkty w e-sklepach
Z roku na rok przybywa osób, dla których robienie zakupów spożywczych przez internet staje się naturalne. To efekt świadomego wyboru konsumentów, którzy cenią sobie zalety oferty sklepów online. Jakie? O tym przekonała się Barbora Polska – wiodąca marka z branży e-grocery.
Jakie smaki będą dominowały w 2023? Eksperci McCormick znają odpowiedź!
Eksperci firmy McCormick co roku przeprowadzają badania trendów smakowych na całym świecie. W ten sposób powstał kolejny już raport Flavour Forecast przedstawiający najmodniejsze wybory kulinarne na rok 2023. Co w nim znajdziemy?

Panierowane krążki kałamarnicy MarNatura od PESCA NORD z sosem aioli
Kalmary, obok krewetek czy ośmiornicy, są jednym z najpopularniejszych morskich przysmaków. Ich delikatne i smaczne mięso jest bogatym źródłem najbardziej pożądanych składników odżyw-czych.

Kampania HELIO w mediach
Marka HELIO jak co roku przed Świętami Wielkanocnymi planuje szeroką kampanię w mediach tradycyjnych, drukowanych oraz społecznościowych. Przedświąteczne działania ruszyły już w lutym. Obejmują m.in. portale branżowe, lifestylowe oraz kobiece.
„Jak w górę, to z Michałem Kempą!” Kolejna odsłona kampanii Chivas Regal
Droga na szczyt często bywa długa, kręta i wyboista, ale z osobami, które nas wspierają i motywują, jest on do zdobycia. A gdy już osiągniemy nasz cel, to najlepiej celebrować ten moment z bliskimi. W kolejnej odsłonie kampanii marka Chivas Regal zaprasza do udziału w konkursie.
Wielki powrót Milky Way Crispy Rolls®
Kosmicznie lekki i kosmicznie chrupiący – taki właśnie jest Milky Way Crispy Rolls®. Produkt ponownie pojawi się na sklepowych półkach w marcu.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka !
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony.
Najnowsza kawiarnia dobrze znanej sieci Starbucks zostanie otwarta w Galerii Łódzkiej
Starbucks otwiera się 9 maja w Galerii Łódzkiej. Na miejscu będzie można wypić kultowe napoje, aromatyczną 100% Arabica i zjeść pyszne przekąski. To idealna przestrzeń na chwilę relaksu, spotkanie ze znajomymi lub przerwę w zwiedzaniu galerii.
Starbucks startuje z orzeźwiającym letnim sezonem!
Dzięki Starbucks już dziś możemy zanurzyć się w niesamowitych smakach lata. Ciesz się długimi, pełnymi słońca dniami i czasem spędzanym na świeżym powietrzu z nowym, sezonowym napojem Melon Flavour Pearls Starbucks Refresha® drink, dostępnym w kawiarniach sieci już od 29 kwietnia!
Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego
System kaucyjny, który już wkrótce stanie się obowiązkowy w Polsce, stawia przed detalistami nowe wyzwania. W szczególności dla małych i średnich sklepów, które nie dysponują dużymi działami IT ani zespołami wdrożeniowymi, proces ten może okazać się wyjątkowo skomplikowany.
Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu
Wawel łączy tradycję z nowoczesnością, wprowadzając Michałki Protein – nową wersję kultowych cukierków z białkiem. To pierwsze Michałki wzbogacone o roślinne białko na polskim rynku, stworzone z myślą o osobach aktywnych i dbających o dietę.
Najczęściej czytane artykuły:
Technologia a system kaucyjny. Polacy otwarci na innowacje, ale potrzebują edukacji
Ponad 60% Polaków deklaruje chęć korzystania z aplikacji mobilnych i innych technologii wspierających system kaucyjny – wynika z badania „Postawy Polaków wobec systemu kaucyjnego” przeprowadzonego przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR.
Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu
Wawel łączy tradycję z nowoczesnością, wprowadzając Michałki Protein – nową wersję kultowych cukierków z białkiem. To pierwsze Michałki wzbogacone o roślinne białko na polskim rynku, stworzone z myślą o osobach aktywnych i dbających o dietę.
Najnowsza kawiarnia dobrze znanej sieci Starbucks zostanie otwarta w Galerii Łódzkiej
Starbucks otwiera się 9 maja w Galerii Łódzkiej. Na miejscu będzie można wypić kultowe napoje, aromatyczną 100% Arabica i zjeść pyszne przekąski. To idealna przestrzeń na chwilę relaksu, spotkanie ze znajomymi lub przerwę w zwiedzaniu galerii.
Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka !
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony.
Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego
System kaucyjny, który już wkrótce stanie się obowiązkowy w Polsce, stawia przed detalistami nowe wyzwania. W szczególności dla małych i średnich sklepów, które nie dysponują dużymi działami IT ani zespołami wdrożeniowymi, proces ten może okazać się wyjątkowo skomplikowany.