Artykuły prasowe

Polscy producenci żywności doceniają znak jakości „Doceń polskie”
Od ośmiu lat organizatorzy Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” namawiają do sięgania po żywność krajowych producentów. Wartościową rekomendacją dla konsumentów szukających rodzimych artykułów spożywczych wysokiej jakości są certyfikaty programu.
Jak zarządzać nieruchomością zagrożoną?
W nieruchomości warto inwestować, jednak trzeba brać pod uwagę ryzyka i obserwować zachodzące na rynku zmiany.
Na ciepło czy w wersji mrożonej – jaką herbatę piją Polacy?
Polacy bardzo chętnie sięgają po ciepłą herbatę – pijemy ją w tak dużych ilościach, że przegoniliśmy już nawet same Chiny. Jednak latem, kiedy temperatura na zewnątrz wzrasta, szukamy napoju, który nie tylko będzie dobrze smakować, ale przede wszystkim skutecznie ugasi nasze pragnienie.

Jak czytać etykiety na opakowaniach
Obecnie coraz więcej ludzi dąży do prowadzenia zdrowego trybu życia, pragną być świadomi składu i pochodzenia produktów, których codziennie używają.

Smak lata w nowej odsłonie: arbuz
Sezon letni to idealny czas na sięgnięcie po soczystego i orzeźwiającego arbuza. Chyba nic tak dobrze nie gasi pragnienia, jak właśnie ten owoc. Marka Delecta proponuje kilka sposobów na wykorzystanie go w letnich deserach. Miłośnicy tego jakże orzeźwiającego owocu i słodkości z pewnością będą (...)

Konkurs "Master Baker" dla ambitnych piekarzy
Najwyższy czas pokazać, że praca piekarza jest równie widowiskowa, piękna i pociągająca, jak cukiernika i kucharza! Już niedługo, we wrześniu, będziemy mogli się o tym przekonać podczas konkursu dla piekarzy profesjonalistów oraz pasjonatów domowego i rzemieślniczego pieczywa.

Odkryj przełomową innowację na rynku!
W lipcu br. Persil zrewolucjonizuje rynek produktów do prania. Odkryj nową erę czystości z innowacyjnymi Persil Discs, pierwszymi gotowymi do użycia kapsułkami oferującymi wyjątkową moc 4 połączonych komór!

Czas na wykorzystanie sezonowych warzyw!
Świeże rzodkiewki i marchewki, sezonowa botwinka, egzotyczne kiełki, młoda kapusta oraz ogórki gruntowe – to one znajdą się w głównej obsadzie sezonowego pokazu pyszności. Tym, co je połączy będzie Ocet Kielecki – w towarzystwie szczypty soli, główki czosnku, kawałka imbiru oraz kolendry.

Optymizm wypiera niepewność
Polscy konsumenci nie są już tak sceptyczni. Jak wynika z badania GUS, dobrze oceniają nie tylko własną sytuację finansową, ale także z nadzieją spoglądają w najbliższą przyszłość. Jak przekłada się to na ich codziennie wybory i jakie znaczenia ma dla rynku FMCG?

Polacy kochają herbatę. Aż 80% z nas pije ją codziennie lub kilka razy dziennie
Polacy są prawdziwymi miłośnikami herbaty. Niemal połowa z nas sięga po nią każdego dnia bez względu na porę roku, a co trzeci z Polaków pije ją nawet kilka razy dziennie! Przeciętny obywatel naszego kraju rocznie zaparza aż kilogram liści tego napoju.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny!
Fresh&Fruity poszerza ofertę dla miłośników intensywnych smaków – Żelki Travelki Kwaśne smaki Orientu. To wariant dla tych, którzy pragną połączyć intensywne, kwaśne doznania ze smakami egzotycznych podróży.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
Najczęściej czytane artykuły:
M&M'S rusza z nową aktywacją: Złap swoją pczkę!
M&M’S®, jedna z najbardziej kultowych marek słodyczy, rozpoczęła nową aktywację promującą wspólne chwile z rodziną i przyjaciółmi. Do kampanii dołączona jest loteria, w której do 29 czerwca można zdobyć bilety w formie voucherów na festiwale i koncerty.
5 praktyk Mars w raporcie FOB
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”. Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje zaangażowanie społeczne i odpowiedzialne podejście do biznesu.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny!
Fresh&Fruity poszerza ofertę dla miłośników intensywnych smaków – Żelki Travelki Kwaśne smaki Orientu. To wariant dla tych, którzy pragną połączyć intensywne, kwaśne doznania ze smakami egzotycznych podróży.