Zdrowa żywność - poradnik o zdrowiu

Artykuły prasowe

Sposób HELIO na Blue Monday? BAKALIOWE KIESZONKOWE

Sposób HELIO na Blue Monday? BAKALIOWE KIESZONKOWE

2021-01-18

Sięgnij po paczkę ulubionych Bakaliowych Kieszonkowych, wybierz film na wieczór i ciesz się fajnym poniedziałkiem! ;-) Pozytywna energia z przekąskami HELIO gwarantowana!

więcej »
EKO kuchnia HELIO Natura

EKO kuchnia HELIO Natura

2021-01-14

Smaczniej, zdrowiej, bez sztucznych dodatków i konserwantów… W nowym roku dbaj o zdrowie i wybieraj sprawdzone, w 100% naturalne produkty – jak pochodzące z polskich upraw ekologicznych – najwyższej jakości bakalie HELIO Natura z certyfikatem AGRO BIO TEST.

więcej »
Wykwintność i prostota w jednym, czyli karnawał z Appetitą!

Wykwintność i prostota w jednym, czyli karnawał z Appetitą!

2021-01-13

Perfekcyjna przekąska na karnawał?! Jest szybka, prosta i wzbudza zachwyt częstowanych gości. Wszystkie te cechy łączy w sobie… crostini! Przepyszne włoskie kanapeczki, których przygotowanie zajmuje niezwykle mało czasu, dają nieskończenie wiele możliwości kombinacji smaków.

więcej »
Słodkie przekąski z wytrawną nutą majonezu

Słodkie przekąski z wytrawną nutą majonezu

2021-01-13

Majonez kojarzy nam się raczej z wytrawnymi potrawami. Doskonale podkreśla smak kanapek, sałatek czy innych słonych przekąsek. Niewiele osób wie, że ten popularny sos, to także idealny dodatek do… ciast!

więcej »
Marka VIOLIFE nominowana do tytułu Game Changer w plebiscycie RoślinnieJemy

Marka VIOLIFE nominowana do tytułu Game Changer w plebiscycie RoślinnieJemy

2021-01-12

Marka Violife, która w 2020 roku pojawiła się na polskim rynku w za sprawą firmy Upfield, została nominowana do plebiscytu RoślinnieJemy w kategorii Game Changer. Tytuł przyznany zostanie marce, której działania w największym stopniu przyczyniają się do zwiększenia dostępności produktów roślinnych.

więcej »
Grześki i grzeszki… w szkole –  druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”

Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”

2021-01-11

Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…

więcej »

The Vegetarian Butcher - bezmięsna rewolucja na talerzu!

2021-01-08

Zaskakująco smaczne i soczyste – takie jest mięso roślinne The Vegetarian Butcher. Już od 14 stycznia produkty te będą dostępne w sieci sklepów Biedronka w całej Polsce.

więcej »
Zdrowe postanowienia noworoczne. W 2021 odżywiam się zdrowo i dbam o serce

Zdrowe postanowienia noworoczne. W 2021 odżywiam się zdrowo i dbam o serce

2021-01-08

Początek roku to czas, kiedy planujemy wprowadzić zmiany w naszym stylu życia, by np. być zdrowszym. W tym kontekście naszym najważniejszym postanowieniem noworocznym może być zadbanie o kondycję serca dzięki lepszemu odżywianiu się.

więcej »
W styczniu podejmij roślinne wyzwanie! Wraz z VIOLIFE dołącz do akcji Veganuary!

W styczniu podejmij roślinne wyzwanie! Wraz z VIOLIFE dołącz do akcji Veganuary!

2021-01-08

Początek Nowego Roku to idealny moment na wprowadzenie zmian w swojej diecie. Dlatego marka Violife zachęca, by podjąć roślinne wyzwanie i dołączyć do akcji Veganuary.

więcej »
Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomóc

Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomóc

2021-01-05

Obecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze samopoczucie – sprawiła, że stresujemy się bardziej niż przed pandemią, a cierpi na tym nasz sen.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca! Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!

HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza” HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza”
Z radością informujemy, że marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego wydarzenia charytatywnego „Muzyka nie wyklucza”. Celem projektu jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie integracji i równości poprzez sztukę.

Świąteczne dania w ekspresowym tempie z bakaliami BackMit
Przed nami Święta. Czas spotkań przy choince, radosnego ucztowania i…wielu godzin spędzonych na komponowaniu menu.

Jak cieszyć się Bożonarodzeniowymi smakołykami bez wyrzutów sumienia? Jak cieszyć się Bożonarodzeniowymi smakołykami bez wyrzutów sumienia?
Święta, święta… a co po świętach? Ociężałość, zły nastrój, detoks? Otóż nie! Ten magiczny, wyczekiwany czas w roku nie powinien zakończyć się poczuciem winy, że sylwetka ucierpi przez chwilę przyjemności, jaką jest rodzinne rozkoszowanie się jedzeniem. Jak temu zapobiegać?

Bożonarodzeniowe Dekoracje Ciast i Ciasteczek z HELIO: Pomysły na Kreatywne Wzory i Smaki Bożonarodzeniowe Dekoracje Ciast i Ciasteczek z HELIO: Pomysły na Kreatywne Wzory i Smaki
Święta Bożego Narodzenia to czas pełen rodzinnego ciepła, magicznych chwil i… pysznych wypieków! Nic tak nie cieszy, jak własnoręcznie przygotowane ciasta i ciasteczka, które nie tylko smakują wyśmienicie, ale także pięknie wyglądają.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca! Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito