Zdrowa żywność - poradnik o zdrowiu

Artykuły prasowe

Jesienne śniadanie. Placuszki z buraka i plastrów z papryką z dipem z koziego sera

Jesienne śniadanie. Placuszki z buraka i plastrów z papryką z dipem z koziego sera

2019-10-18

Buraki większości z nas kojarzą się z dodatkiem do obiadu, jednak świetnie sprawdzą się także jako smaczne śniadanie. Placuszki z buraków z tymiankiem, plastrami wegetariańskimi z papryką VeggieDay z lekkim dipem na jogurcie, np. na bazie koziego sera, to świetny pomysł na rozpoczęcie dnia!

więcej »
REFRESH YOUR LIFE!

REFRESH YOUR LIFE!

2019-10-17

Ważne dla promocji europejskich owoców poprzez projekt „REFRESH YOUR LIFE” wydarzenie odbyło się 15 października 2019 r. w Warszawie.

więcej »

Najnowszy raport MSC: zrównoważone połowy ryb i owoców morza nabierają tempa

2019-10-17

Sprzedaż ryb i owoców morza z certyfikatem MSC osiągnęła milion ton rocznie. Raport Working together for thriving oceans opublikowany 10 października br. przez organizację pozarządową MSC wskazuje na stały wzrost popytu oraz podaży na ryby i owoce morza ze zrównoważonych połowów.

więcej »
Tradycyjny składnik w wielu potrawach

Tradycyjny składnik w wielu potrawach

2019-10-16

Kremowy. Kuszący. Kultowy. Majonez Kielecki od pokoleń cieszy się uznaniem wirtuozów codziennych oraz odświętnych dań i dlatego zasmakować można go w tak wielu potrawach.

więcej »
200 zł miesięcznie wyrzuca do kosza statystyczna rodzina

200 zł miesięcznie wyrzuca do kosza statystyczna rodzina

2019-10-16

Według danych Eurostat każdy Polak marnuje 235 kg jedzenia rocznie, co w skali całego kraju daje 9 mln ton wyrzucanej żywności i plasuje nas na piątym miejscu w UE. Gospodarstwa domowe odpowiadają za ponad 50 proc. zmarnowanego jedzenia, co ma konkretne przełożenie na finanse rodzin.

więcej »
Owocowe czwartki, grillowe wtorki… a może babeczkowa środa? Czyli pomysły na Dzień Szefa

Owocowe czwartki, grillowe wtorki… a może babeczkowa środa? Czyli pomysły na Dzień Szefa

2019-10-16

Rynek pracownika wynikający z najniższego od lat bezrobocia sprawia, że firmy prześcigają się w pomysłach na pozapłacowe benefity dla osób zatrudnionych w swoich szeregach. Prywatna opieka medyczna, karnety na siłownię, owocowe czwartki, grillowe wtorki… pomysłów jest wiele! Dlaczego więc nie (...)

więcej »

Max Premium Burgers zmniejsza zużycie plastiku w restauracjach

2019-10-16

Szwedzka sieć restauracji wprowadza papierowe słomki we wszystkich restauracjach w Polsce. Wkrótce do swoich zamówień konsumenci otrzymają także drewniane mieszadełka.

więcej »

Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”

2019-10-16

Solidarność realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe.

więcej »
„Kulinarnie mocni” gotują i nie marnują

„Kulinarnie mocni” gotują i nie marnują

2019-10-16

"Kulinarnie Mocni" wystartowali z piątą edycją programu. W tym roku, organizatorzy stawiają szczególny nacisk na niemarnowanie jedzenia.

więcej »
Nagrody Nutelli w salonikach Kolportera

Nagrody Nutelli w salonikach Kolportera

2019-10-15

Fartuchy kuchenne i silikonowe formy do pieczenia – to nagrody w nowym programie konsumenckim, które można odebrać w salonikach Kolportera. Akcję „Odbierz rodzinne nagrody Nutella” organizuje agencja reklamowa Hand Made, na zlecenie Ferrero Polska Commercial.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny! Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny!
Fresh&Fruity poszerza ofertę dla miłośników intensywnych smaków – Żelki Travelki Kwaśne smaki Orientu. To wariant dla tych, którzy pragną połączyć intensywne, kwaśne doznania ze smakami egzotycznych podróży.

Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!

Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.

Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata! Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.

Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

M&M'S rusza z nową aktywacją: Złap swoją pczkę!
M&M’S®, jedna z najbardziej kultowych marek słodyczy, rozpoczęła nową aktywację promującą wspólne chwile z rodziną i przyjaciółmi. Do kampanii dołączona jest loteria, w której do 29 czerwca można zdobyć bilety w formie voucherów na festiwale i koncerty.

5 praktyk Mars w raporcie FOB
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”. Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje zaangażowanie społeczne i odpowiedzialne podejście do biznesu.

Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.

Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata! Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.

Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny! Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny!
Fresh&Fruity poszerza ofertę dla miłośników intensywnych smaków – Żelki Travelki Kwaśne smaki Orientu. To wariant dla tych, którzy pragną połączyć intensywne, kwaśne doznania ze smakami egzotycznych podróży.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito