Żyj z pensji Premiera!


Żyj z pensji Premiera!
2009-02-12
Majonez Kielecki, marka, która zdobyła uznanie Polaków, goszcząc na ich stołach już od 50 lat, wyszła naprzeciw konsumentom organizując loterię SMS „Żyj za pensję Premiera”.

Za stworzenie koncepcji promocji odpowiada agencja Alsprom, natomiast nad przebiegiem oraz przygotowaniem technicznym loterii SMS czuwa agencja marketingu mobilnego New Line Media. WSP„Społem" - właściciel marki „Majonez Kielecki" - przygotował 4 mln produktów promocyjnych, które zostaną rozdystrybuowane na terenie całego kraju. Informacje o loterii SMS umieszczone są na banderoli, wewnątrz, której znajduje się unikalny kod, będący przepustką do mobilnej zabawy.

Po wysłaniu SMS-a pod numer 70950 i wpisaniu w jego treści kodu, można przyłączyć się do emocjonującej gry, w której na szczęśliwców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne: trzy pensje Premiera, każda o wartości 18.528,20 złotych brutto; a co tydzień od 2 lutego do 27 kwietnia, zasilenie konta w wysokości 1000 zł.

- Dla naszego klienta realzujemy mobilne przedsięwzięcie, które i nam daje olbrzymią satysfakcję. Rozdawanie nagród, które trafiają do oddanych konsumentów produktu, jest szczególną i wdzięczną pracą. Fundamentem sukcesu i zadowolenia jest jednak dbanie o prawidłową komunikację SMS-ową podczas trwania całej loterii i terminowe dopełnianie założeń regulaminu - dodaje Magdalena Sławińska-Kacprzak.

W ramach projektu New Line Media obsługuje technicznie cały ruch SMS-owy, a także przygotowuje treści wszystkich komunikatów wysyłanych na telefony uczestników. Losowania nagród głównych odbędą się w siedzibie firmy pod okiem komisji a przede wszystkim osoby, która posiada zawodowe świadectwo wydane przez Ministerstwo Finansów. Losowania odbywają się w dniach: 27 lutego, 31 marca i 30 kwietnia.

Więcej informacji dotyczących zasad wzięcia udziału w loterii znajduje się na stronie www.majonez.pl

New Line Media proponuje szeroki wachlarz usług w zakresie marketingu mobilnego (tzw. m-marketing), m-reklamy, Bluetooth marketing, call center & handling house. Proponuje pełną obsługę od kreacji i strategii po techniczną realizację, a także koordynację. Agencja przygotowuje akcje promocyjne na urządzenia mobilne, organizując m.in. kampanie SMS Pull oraz Push; MMS; WAP; IVR. Ponadto projektuje i wykonuje akcesoria do telefonów komórkowych, tj. kontent multimedialny: tapety; dzwonki; wygaszacze; gry Java itp. Techniczna infrastruktura New Line Media pozwala na połączenie z SMSC (SMS Centrum, do którego trafiają wszystkie wysyłane SMSy) oraz MMSC (MMS Centrum) wszystkich polskich operatorów telefonii komórkowej.

Więcej informacji: www.newlinemedia.pl

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl