Wygraj Weekend w Pałacu od Palace!
Chcesz spędzić weekend w pałacu? Nic prostszego. Pod koniec lipca rusza promocja konsumencka Palace Vodka, w której można wygrać jeden z 29 weekendów dla 2 osób w wybranym polskim pałacu.
Komunikacja nowej butelki Palace Vodka, która pojawiała się na rynku w maju została wsparta promocją konsumencką przygotowaną dla klientów Makro Cash & Carry. W dniach 28 lipca – 10 sierpnia, kupując minimum 8 litrów Palace Vodka, klient Makro może wygrać jeden z 29 weekendów dla 2 osób w wybranym polskim pałacu. Wystarczy wysłać SMS pod numer 70711 z odpowiedzią na pytanie: „Z czym kojarzy Ci się marka Palace Vodka?”. Nagrodami za kreatywność są weekendy w najciekawszych polskich pałacach, które pamiętając dawną świetność, oferują gościom wspaniały wypoczynek, w odnowionych wnętrzach swoich budowli. Pobyt laureatów konkursu zostanie wzbogacony o wiele dodatkowych atrakcji, jak relaksacyjne zabiegi SPA, jazdę konno lub specjalne wycieczki po okolicznych zabytkach. Nie zabraknie również pałacowych dań, opartych na tradycyjnych polskich recepturach, serwowanych przez mistrzów kuchni.
Do korzystania z promocyjnej oferty Palace Vodka oraz Makro Cash & Carry ma skłaniać specjalna, atrakcyjna cena oraz materiały promocyjne zainstalowane w punktach sprzedaży. Kampania wsparta została animacjami z hostessami, dodatkowymi materiałami ekspozycyjnymi oraz promocją w Makro Mailu, gazetce firmy Makro. Uruchomiono również specjalny serwis internetowy www.palacevodka.pl, w którym można znaleźć szczegółowy opis nagród, zasady oraz regulamin konkursu.
Większość wybranych do konkursu obiektów to pomniki polskiej historii, które przeszły w ostatnich latach gruntowne renowacje. Historia Pałacu w Wojanowie sięga XIII wieku. Rezydencja największych śląskich rodów, polskiej i pruskiej arystokracji odzyskała obecnie swój dawny blask i razem z obiektami dawnego majątku ziemskiego oraz romantycznego parku krajobrazowego została udostępniona gościom.
"Palace Vodka, podobnie jak wybrane do konkursu pałace, przeszła ostatnio gruntowną renowację, uzyskując nowy, bardziej stylowy charakter. Jest jedną z niewielu wódek ziemniaczanych na rynku, która kontynuuje produkcję spirytusu zgodnie z tradycyjnymi polskimi recepturami. Warto pamiętać, że w okresie przedwojennym ziemniaki były surowcem, z którego otrzymywano ponad 90% ogólnej ilości alkoholu. Aktualnie ze względu na ograniczanie pól uprawnych oraz zastępowanie ziemniaka tańszymi surowcami np. kukurydzą czy żytem. Palace Vodka stała się wyrafinowanym, unikalnym produktem, o charakterystycznym łagodnym smaku i zapachu" – informuje Paweł Sobalak Brand Manager PALACE VODKA
Nadesłał:
Joanna Kalicka
|