Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego startuje!
![]() |
Wraz z początkiem marca Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” startuje z wielkanocną kampanią Majonezu Kieleckiego. Działania promocyjne obejmą m.in. telewizję, Internet, a także outdoor.
Wielkanocna kampania promocyjna obejmie m.in. telewizję publiczną – TVP I, TVP 2, TVP POLONIA, komercyjną - TVN, POLSAT, a także kanały tematyczne wchodzące w skład grup AT Media, TVN i POLSAT. Spoty reklamowe - 15- i 30-sekundowe - będą promować flagowy produkt WSP „Społem”, cieszący się ponad 50-letnią tradycją Majonez Kielecki. Wiosenna kampania WSP „Społem” ma zasięg ogólnopolski. Reklama telewizyjna stanowi jedynie cześć z zaplanowanej strategii komunikacji, wspartej narzędziami takimi jak: Internet, w tym portal youtube, outdoor czy materiały POS.
|
Tradycyjnie już, Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” Kielce przygotowała dla klientów wyjątkową promocję. W okresie przedświątecznym do sklepów trafią opakowania Majonezu Kieleckiego o pojemności 700 ml plus 150 ml gratis.
Nadesłał:
Publicon
|