Twaróg Fit 0% Piątnicy wyróżniony w konkursie Perły Rynku FMCG
Dzięki fuzji ze Spółdzielnią Mleczarską Ostrołęka, OSM Piątnica wzbogaciła swoją ofertę o nowe produkty. Jeden z nich, Twaróg Fit 0% otrzymał prestiżowe wyróżnienie w konkursie „Perły Rynku FMCG 2011”. 16 czerwca 2011 r. podczas oficjalnej gali ogłoszono wyniki konkursu „Perły Rynku FMCG" organizowanego przez redakcję miesięcznika „Wiadomości Handlowe". OSM Piątnica otrzymała wyróżnienie w kategorii „Sery białe, Twarogi". Organizatorzy konkursu docenili wysoką jakość lekkiego Twarogu Fit 0% produkowanego w Oddziale Terenowym Piątnicy w Ostrołęce.
Przypomnijmy, że od 1 kwietnia br. zakład produkcyjny w Ostrołęce jest Oddziałem Terenowym OSM w Piątnicy. W efekcie fuzji do oferty Piątnicy dołączyły m.in. dwa produkty dietetyczne przeznaczone dla osób dbających o linię: wyróżniony w konkursie „Perły Rynku FMCG" Twaróg Fit 0% oraz Kefir Fit 0%. Portfolio ostrołęckich produktów zostało zmodyfikowane i poddane procedurom standaryzacji jakości obowiązującej w OSM Piątnica, a opakowania wkrótce zostaną opatrzone logo Piątnica.
„Perły Rynku FMCG" to największy konkurs branżowy, w którym detaliści wyłaniają najlepsze nowości rynkowe. Pełni on rolę przewodnika dla handlu. Wskazując nowości o największym potencjale rozwojowym, informuje handlowców, których produktów nie powinno zabraknąć w sklepach. Do tegorocznej edycji konkursu producenci zgłosili 330 produktów w 60 kategoriach. Blisko 1000 spośród 80 tys. czytelników „Wiadomości Handlowych" wskazało swoje typy za pośrednictwem ankiety, dołączonej do marcowego wydania miesięcznika. Nadzór nad przebiegiem konkursu sprawuje instytut GfK Polonia.
Informacje na temat produktów i firmy OSM Piątnica na www.piatnica.com.pl