„To je pivo, České pivo” - Budweiser w telewizji i nie tylko


2009-07-15
13 lipca br. ruszyła letnia kampania wizerunkowa czeskiej marki piwa Budweiser Budvar pod hasłem „To je pivo, České pivo”. Akcja promocyjna obejmie kampanię telewizyjną, działania BTL oraz public relations.

Kampania wizerunkowa Budweiser Budvar, najbardziej znanego czeskiego piwa na świecie, ma na celu podkreślenie pochodzenia tej marki oraz prezentację jej unikalnych walorów. 15 sekundowy spot telewizyjny w zabawny sposób prezentuje markę. Jedynym aktorem w reklamie jest schłodzona butelka piwa wypełniona złotym trunkiem, a kontekst humorystyczny polega na zabawnym komentarzu lektora w języku czeskim.

 „Naszym celem jest zwiększenie świadomości marki tego prawdziwie czeskiego piwa. Mając powyższe na uwadze zdecydowaliśmy się na prostą w formie reklamę tym mocniej humorystycznie akcentując czeskie pochodzenie produktu"- powiedział Jakub Walasek Junior Brand Manager Grupy CEDC.

Telewizyjna kampania reklamowa marki Budweiser potrwa 6 tygodni. Spot będzie emitowany na antenie dużych ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVP, Polsat, Polsat2, TVN, TVN7, TVN24, TV4 oraz w kanałach tematycznych takich, jak: TVN TURBO, Polsat Sport, Discovery i Orange Sport.

Promocja piwa Budweiser będzie wspierana aktywnościami w sieciach handlu nowoczesnego oraz w kanale tradycyjnym. W limitowanej ilości dostępny będzie także zestaw promocyjny składający się z ośmiu 0,5 litrowych butelek piwa z dołączoną szklanką w prezencie.

Autorem kreacji spotu telewizyjnego jest agencja Hossa Advertising. Spot wyprodukował dom produkcyjny Lightcraft. Działania PR realizuje agencja ATW Communications.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.

Nadesłał:

Grzes33

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl