Świętujmy Dzień Ziemi razem ze Starbucks i Snoopy'm!
Starbucks świętuje Miesiąc Dobroci, którego finałem jest Dzień Ziemi 22 kwietnia. Już od 21 kwietnia w kawiarniach pojawi się specjalny kubek wielokrotnego użytku – na znak troski o planetę i ludzi wokół nas!
Miesiąc Dobroci to globalna inicjatywa Starbucks, która zachęca do wspólnych działań i zaangażowania na rzecz lokalnych społeczności. W tym roku u boku Starbucks pojawił się wyjątkowy ambasador – Joe Kind Snoopy, który stał się symbolem wartości Starbucks i przypomnieniem, że małe akty dobroci mają wielkie znaczenie!
Codzienne dobre gesty
Ale Starbucks pomaga nie tylko przez miesiąc, ale przez cały rok! W 2024 roku, dzięki dotacji od The Starbucks Foundation, w ramach globalnej inicjatywy, wsparto Fundację Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła” oraz Fundację Sarigato, które pomagają dzieciom i młodzieży zagrożonej wykluczeniem zarówno społecznym, jak i technologicznym. A to nie wszystko. Bariści Starbucks przez cały rok dzielą się z innymi tym, co najcenniejsze: swoim czasem. W ramach zespołów kawiarnianych zorganizowali w ubiegłym roku aż 54 akcje CSR, wspierając dzieci, osoby z niepełnosprawnościami, seniorów oraz osoby w kryzysie w ramach wolontariatu pracowniczego. Byli tam, gdzie ktoś ich potrzebował – rozmawiając, ucząc, wspierając i po prostu będąc razem.
Małe codzienne gesty Starbucks i Snoopy
Ale nie tylko pracownicy i dotacje mogą przynosić realne zmiany. Wszystkie nasze małe codzienne wybory mają wielką moc – dlatego Starbucks również w swoich kawiarniach wspiera proste, ekologiczne nawyki, które realnie wpływają na przyszłość naszej planety. Od 2019 roku marka współpracuje z aplikacją Too Good To Go, dzięki której udało się uratować przed zmarnowaniem ponad milion produktów spożywczych. A oprócz tego marka od lat zachęca do sięgania po własny kubek wielokrotnego użytku zamiast tego jednorazowego.
„Jedną ze sztandarowych inicjatyw Starbucks, obecną od początku działalności marki w Polsce jest „Z własnym kubkiem”. Była ona pierwszą tego typu ofertą wśród polskich kawiarni. Już od 16 lat przychodząc do ulubionej kawiarni z własnym kubkiem wielokrotnego użytku i zamawiając do niego dowolny napój zyskujemy dodatkową zniżkę. Jest to rodzaj podziękowania za świadomy wybór i codzienne działanie na rzecz wspólnego dobra” – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska.
A ponieważ od 2024 roku, odkąd weszła w życie dyrektywa SUP (Single-Use Plastics Directive), korzystanie z jednorazowych kubków wiąże się z obowiązkową, dodatkową opłatą, przynosząc własny kubek, Goście nie tylko jej unikają, ale jeszcze zyskują 2 zł rabatu na dowolny napój!
„Tej wiosny o inicjatywie przypomina nam Joe Kind, pojawiający się w wiosennej kolekcji kubków wielokrotnego użytku. Mam nadzieję, że wywoła niejeden uśmiech na ustach naszych Gości oraz będzie im przypominał o drobnych gestach dobroci, które mają znaczenie.” – opowiada Paula.
Z okazji Dnia Ziemi, już od 21 kwietnia, przy zakupie Iced Shaken Espresso w rozmiarze Grande na Gości będzie czekać specjalny prezent – limitowany kubek wielokrotnego użytku z Joe Kind Snoopy’m. Dzięki niemu przy kolejnych wizytach można będzie cieszyć się zniżką „Z własnym kubkiem” na swój napój. Ale uwaga, wyjątkowa promocja obowiązuje wyłącznie do wyczerpania zapasów!
Starbucks inspiruje do codziennych, drobnych wyborów, które uczą troski o planetę i zbliżają nas do siebie. Od niemarnowania jedzenia, po ograniczanie plastiku i pomoc lokalnym społecznościom – to małe działania budują realną zmianę. Dlatego z okazji Światowego Dnia Ziemi spotkajmy się przy kawie w kubku wielokrotnego użytku i zadbajmy wspólnie o planetę!
Nadesłał:
KD
|