Świąteczna promocja Warzywka
Producent uniwersalnej przyprawy Warzywko przygotował dla konsumentów specjalną świąteczną promocję „20% GRATIS”.
Więcej przyprawy w dotychczasowej cenie to prezent dla konsumentów jednej z najbardziej warzywnych przypraw uniwersalnych na naszym rynku – Warzywka. Powiększone opakowanie przyprawy przygotowano specjalnie z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Produkt w opakowaniu 500g + 20% GRATIS dostępny jest w cenie ok. 5,20 zł w hipermarketach na terenie całego kraju. Specjalne, promocyjne opakowanie przyprawy bez problemu odnajdziemy na sklepowej półce, dzięki wyraźnej informacji o promocji na opakowaniu.
Uniwersalna przyprawa Warzywko chętniej wykorzystywana jest do przyrządzania potraw w okresie zimowym, kiedy można nią zastąpić niedobór świeżych warzyw. Dzięki starannie dobranej kompozycji suszonej marchwi, cebuli, liści selera, natki pietruszki, papryki i pomidorów oraz najlepszych przypraw i soli, Warzywko doskonale wzbogaca smak zimowych zup, sosów oraz świątecznych dań. Uzyskany dzięki niemu naturalny oraz wyrazisty smak wigilijnego karpia, bądź zupy grzybowej pozwoli zadbać o podniebienia całej rodziny, tworząc jednocześnie pełną aromatu i ciepłą domową atmosferę.
Warzywko
Opakowanie: 500g + 20% GRATIS kosztuje ok. 5,20 zł (to standardowa cena 500g produktu). Przyprawa dostępna jest od października br. Opakowanie zbiorcze zawiera 10 opakowań jednostkowych.
Informacje o firmie Podravka
Podravka jest najsłynniejszą firmą chorwacką, znaną przede wszystkim z produkcji spożywczej. Firma posiada w swojej ofercie bardzo szeroką gamę produktów. Ma doświadczenie zarówno w produkcji przetworów mięsnych, dań gotowych, dodatków do potraw, jak i odżywek dla dzieci, słodyczy, herbat oraz napojów. W Polsce znana jest, jako największy specjalista w dziedzinie przypraw i dodatków do potraw, głównie dzięki Vegecie. Firma powstała jeszcze przed drugą wojną światową, a jej początki były skromne i niczym nie zapowiadały dzisiejszych osiągnięć. W 1934 roku bracia Mateusz i Marian Wolf założyli małą przetwórnię owoców, która później stała się podstawą Podravki. Po drugiej wojnie światowej fabryka została znacjonalizowana i otrzymała obecną nazwę. Marka Vegeta pojawiła się na rynku w 1959 roku i w krótkim czasie stała się wizytówką Podravki. W latach sześćdziesiątych Vegeta dotarła również za granicę. Podravka sprzedaje obecnie swoje produkty w 40 krajach świata i zatrudnia ok. 7400 pracowników. Koncern ma firmy w 17 krajach na całym świecie, a fabryki w 5 krajach – Chorwacji, Słowenii, Czechach, Słowacji i od 2000 roku także w Polsce.