Słodkie zdrowie od Podravki!
Chorwacka Podravka specjalizująca się w naturalnych i zdrowych produktach wprowadza do swojej oferty nową kategorię – miody.
Zdrowa, naturalna żywność to kategoria charakterystyczna dla marki Podravka. Rozwijając ją firma wprowadziła na rynek cztery, najbardziej popularne wśród polskich konsumentów rodzaje miodów: wielokwiatowy, lipowy, gryczany i spadziowy. Poszczególne produkty różnią się zarówno cechami organoleptycznymi, jak również pochodzeniem i składem, co wpływa na ich właściwości oraz wskazania lecznicze.
Miód wielokwiatowy - najbardziej popularny, wytwarzany z nektaru różnorodnych kwiatów i roślin, posiada jasnozłotą lub herbacianą barwę i łagodny smaku. Działa leczniczo na drogi oddechowe, serce, naczynia krwionośne, wzmacnia organizm w przypadku wyczerpania fizycznego i psychicznego. Cena Miodu Wielokwiatowego Podravki: słoiczek 350g - 8,68 zł, słoiczek 200g - 5,42 zł.
Miód lipowy - popularny rodzaj miodu nektarowego o jasnobursztynowej barwie i przyjemnym aromacie kwiatów lipy. Działa leczniczo na górne i dolne drogi oddechowe, uspokaja układ nerwowy. Cena Miodu Lipowego Podravki: słoiczek 350g - 11,33 zł, 200g - 6,63 zł.
Miód gryczany - produkowany z nektaru kwiatów gryki charakteryzuje się ciemnobrązową barwą i zdecydowanym smakiem. Zalecany przy dolegliwościach układu krążenia, w przypadku miażdżycy, chorób wątroby, niedokrwistości. Cena Miodu Gryczanego Podravki: słoiczek 350 g - 11,06 zł.
Miód ze spadzi iglastej – posiada lekko korzenny zapach i ciemną barwę. Ulega krystalizacji wolniej niż inne miody. Jest szczególnie bogaty w związki mineralne. Poleca się go w przypadku anemii, nerwic, zapaleń dolnych dróg oddechowych, przewodu pokarmowego, chorób serca i naczyń krwionośnych. Cena Miodu Spadziowego Podravki: słoiczek 350 g – 15.97 zł.
Opakowania miodów Podravki wyróżniają się nowoczesną grafiką etykiet i nakrętek. Wykorzystano tu motywy plastrów miodu i różnych rodzajów kwiatów, które pozwalają na jasną komunikację poszczególnych produktów. Logotypy marki Podravka dodatkowo wyróżniają produkt i podkreślają jego wysoką jakość. Projekty opakowań przygotowała agencja reklamowa Graf. Wprowadzenie miodów wspierają działania komunikacyjne prowadzone przez Effective Public Relations.