Słodkie serce na dłoni


Słodkie serce na dłoni
2009-01-30
W obchodzone 14 lutego Walentynki miłość i wszystkie jej atrybuty zajmują wyjątkowe miejsce. Tego dnia w szczególny sposób wyrażamy uczucia, obdarowując ukochane osoby drobnymi podarunkami.

Dzień Świętego Walentego - choć obchodzony w naszym kraju od zaledwie kilkunastu lat - zdążył na trwałe wpisać się do kalendarza najbardziej lubianych świąt. Jego popularności trudni się dziwić, jest bowiem okazją do dawania najbliższym dowodów miłości, o których pośród codziennych obowiązków zdarza nam się zapominać. Szukając upominku, który pomoże nam wyrazić to, co czujemy do ukochanej osoby, warto sięgnąć po Haribo Süße Herzen - wyśmienite żelko-pianki w kształcie serduszek.

Zamknięte w eleganckim, różowym opakowaniu Haribo Süße Herzen, łączą w sobie smak owocowego żelka o pięknej czerwonej barwie z delikatnością puszystej, białej pianki. Przysmakowi nadano kształt serduszek - odwiecznego symbolu miłości i gorącego uczucia. Prezent w postaci Haribo Süße Herzen to niezwykle wymowny, a zarazem smakowity akcent święta zakochanych. Dodane do bukietu kwiatów lub biżuterii sprawią radość każdej kobiecie. Wręczone mężczyźnie razem z biletami do kina lub płytą z muzyką ulubionego zespołu będą gwarancją słodko spędzonych chwil.

Dostępność produktu:
Haribo Süße Herzen, opakowanie 300 g w cenie około 8,50 zł brutto/szt.

Informacje o firmie Haribo:
HARIBO to istniejący od 1920 roku producent żelków, pianek i gum rozpuszczalnych znanych na całym świecie. W swojej ofercie ma kilkaset rodzajów produktów HARIBO, pianek Marshmallows oraz gum rozpuszczalnych MAOAM o imponującym bogactwie kształtów, kolorów i smaków. Firma produkuje swoje wyroby w 18 fabrykach na świecie a jej produkty są kupowane przez dzieci i dorosłych w ponad 100 krajach. HARIBO produkuje dziennie 80 milionów Złotych Misiów. Z ich rocznej produkcji mógłby powstać łańcuch otaczający trzykrotnie ziemię! W Polsce HARIBO obecne jest od 1992 roku. Wysoką jakość produktów Haribo potwierdzają otrzymane nagrody i wyróżnienia: „Superprodukt 2005”, „Produkt Roku. Innowacja 2006”, „Złota Odznaka Jakości 2006, „Top Innowacje”, „Lider Forum 2006 i 2007”, złoty i srebrny medal DLG 2007, Oskar FMCG 2007.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl