Przebojowy Twój Smak Piątnicy
Produkowany przez OSM Piątnica Twój Smak z czosnkiem zdobył pierwsze miejsce w ogólnopolskim konkursie „Przeboje FMCG 2009”. Właśnie ten serek do smarowania przyniósł handlowcom największe zyski.
Serek biały Twój Smak z czosnkiem, w opakowaniu 125 g otrzymał tytuł „Przebój FMCG 2009” w konkursie magazynu „Życie Handlowe”, w kategorii „Serki do smarowania”. Nagrodę, w imieniu producenta, odebrał podczas gali 25 czerwca br. Tomasz Głasek,- Dyrektor Działu Handlu OSM Piątnica. „Przebój FMCG 2009” to kolejna nagroda dla produktów spółdzielni OSM Piątnica. Tym razem otrzymał ją Twój Smak z czosnkiem, bardzo popularny w naszym kraju typ serka śmietankowego do pieczywa” – powiedział Tomasz Głasek. „Jesteśmy dumni z tej nagrody, gdyż potwierdza ona obraną przez nas strategię rozwoju polegającą na dostarczeniu jak największej grupie konsumentów produktów najwyższej jakości. Tylko dzięki tak, wydawałoby się, oczywistemu podejściu do biznesu zdobyliśmy uznanie w oczach dostawców, handlowców i konsumentów, które zapewniło nam kluczową pozycję na rynku polskim. Teraz nadszedł czas na zaproponowanie kolejnej innowacyjnej linii produktów, o której usłyszą Państwo już niebawem” – dodał Tomasz Głasek.
Konkurs „Przebój FMCG 2009” składał się z dwóch etapów oceny produktów. W pierwszym, jury - do którego zaproszono prezesów oraz dyrektorów działów zakupów największych sieci w Polsce, m.in.: Tesco, Metro AG, czy Eurocash - oceniało je pod kątem dostępności, wsparcia sprzedaży, innowacyjności, adekwatności ceny do jakości oraz opakowania. W drugim etapie, firma badawcza AC Nielsen, oceniała wskaźniki wolumenu, wartości sprzedaży, dystrybucji i rotacji uzyskane przez trzy produkty z największą liczbą punktów zdobytych w pierwszym etapie. Badanie AC Nielsen obejmowało okres od kwietnia 2008 roku do marca 2009 roku. Tak dobrane kryteria oceny zagwarantowały, że tytuły „Przebój FMCG 2009” powędrowały tylko do tych produktów, które pozwoliły uzyskać detalistom najwyższe zyski. W tym roku odbyła się już trzecia edycja konkursu magazynu „Życie Handlowe”, jednak tym razem z nowymi zasadami i pod nową nazwą - „Przeboje FMCG 2009”. Produkty, które ubiegały się o ten tytuł, wyróżniono w 28 kategoriach spożywczych i chemicznych. Firma OSM Piątnica, producent serka Twój Smak z czosnkiem, który zdobył I miejsce w kategorii „Serki do smarowania”, otrzymała statuetkę „Przebój FMCG 2009”.
Twój Smak Piątnicy to serek o kremowej konsystencji i śmietankowym smaku. Jest doskonały do smarowania pieczywa, tostów i krakersów. Znakomicie zastępuje masło lub margarynę, przy czym posiada znacznie mniej tłuszczu. Twój Smak nadaje się również do przyrządzania sosów, ciast, kanapek i dipów. Serek dostępny jest w tradycyjnym płaskim opakowaniu, 125 g ( naturalny także w kubku 200 g), w pięciu smakach: naturalnym, z czosnkiem, z przyprawami, z chrzanem i ze szczypiorkiem. Dodatkowo OSM Piątnica proponuje także bardziej aksamitną wersję tego produktu - Twój Smak Puszysty, w 150 gramowym kubeczku w czterech smakach: naturalnym, z pieprzem, z przyprawami i ze szczypiorkiem. Wartość odżywcza 100 g Twojego Smaku i Twojego Smaku Puszystego to: białko - 6g, węglowodany - 4,3g, tłuszcz - 22g oraz 1001 kJ (239 kcal).
Informacje o firmie OSM Piątnica
OSM Piątnica jest jedną z najważniejszych i zarazem najnowocześniejszych mleczarni nie tylko w kraju, ale i na świecie. Swoją pozycję osiągnęła dzięki dbałości o najwyższą jakość produktów, ich innowacyjność oraz spełnianie oczekiwań szerokiej grupy konsumentów. W 1992 roku OSM Piątnica wprowadziła na rynek Serek Wiejski. Dzisiaj jest liderem w jego sprzedaży, z prawie 60% udziałem w rynku. Jest również liderem w segmencie śmietan (20% rynku) drugim graczem w kategorii serków do smarowania - Twój Smak i Twój Smak Puszysty - (15% rynku), współliderem w segmencie twarogów oraz jedynym polskim producentem Serka Wiejskiego na słodko i sera Mascarpone.
OSM Piątnica, jako jedna z pierwszych w kraju ( 2003 r.) wdrożyła system ochrony środowiska zgodny z normą ISO 14001, będący częścią Zintegrowanego Systemu Zarządzania – pierwszego wśród polskich spółdzielni mleczarskich. Firma była także jedną z niewielu w kraju, które spełniały wymogi Unii Europejskiej jeszcze przed akcesją do UE.