Oblicza owocowej radości w nowym spocie Haribo
W drugim tygodniu lutego ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Haribo oparta na nowym, zrealizowanym w Polsce spocie Oblicza radości. Film reklamowy - inspirowany 6 owocowymi smakami żelków Haribo Złote Misie – zobaczyć można w telewizji ogólnopolskiej oraz dziecięcych kanałach tematycznych.
Trwająca od 9 lutego br. telewizyjna kampania reklamowa Haribo opiera się na nowym, wyprodukowanym w Polsce spocie - Oblicza radości Haribo. Osią filmu jest sześć scen inspirowanych owocowymi smakami żelków Haribo Złote Misie. W każdej z nich zobaczymy roześmiane, postacie w różnym wieku - od dzieci przez nastolatki, na rodzicach i dziadkach kończąc. Bohaterom towarzyszą animacje 3D przedstawiające Złote Misie w niecodziennych rolach chmur, baloników czy promieni słońca oraz napisy „radość” w różnych językach. Oprawa graficzna poszczególnych scen, jak również stylizacja i stroje bohaterów oddają charakter owocowych smaków legendarnych żelków.
„Nowy spot jest świeżą i oryginalną ilustracją hasła „Haribo smak radości”, które postanowiliśmy przedstawić inspirując się owocowymi smakami Złotych Misiów” - mówi Beata Falińska-Zubko, Marketing Manager Haribo. „Chcemy również pokazać, że cieszenie się smakiem żelków nie jest zarezerwowane wyłącznie dla dzieci. Stanowi kuszącą propozycję również dla ich starszego rodzeństwa, rodziców oraz dziadków, sprzyjając wspólnemu i wesołemu spędzaniu czasu” - dodaje Falińska-Zubko. Trzydziestosekundowy spot będzie można zobaczyć w TVP i Polsacie, w pasmach przeznaczonych dla młodych widzów oraz na kanałach dziecięcych: ZigZap, MiniMini, Jetix, Jetix Play oraz FoxKids.
Emisji spotów telewizyjnych towarzyszą działania prowadzone w prasie i Internecie. Reklamy pojawią się również w prasie handlowej. Haribo otrzyma też wsparcie public relations w postaci informacji prasowych oraz konkursów w wybranych tytułach prasowych.
Koncepcję nowego spotu przygotowało studio Altea oraz studio produkcyjne ITC.ORG.PL, które odpowiada również za kreację filmu (Agnieszka Kowalska i Andrzej Wąsik), reżyserię (Andrzej Wąsik), grafikę (Andrzej Stereński) oraz zdjęcia (Damian Pietrasik). Ścieżkę dźwiękową przygotowało Studio Genetix. Wyboru mediów dokonał dom mediowy Media Group, natomiast za działania PR towarzyszące kampanii odpowiada agencja Effective Public Relations.