Nowy design produktów Premium marki Almar
Firma Almar, jeden z wiodących producentów łososia wędzonego w Polsce, mając na uwadze najwyższą jakość produktów dokonała zmiany opakowań produktów linii Premium. Dzięki zmianie opakowania stały się jeszcze bardziej przejrzyste, funkcjonalniejsze, a przede wszystkim bardziej estetyczne.
Po mającej miejsce w lipcu br. zmianie opakowania Premium łososia norweskiego w plastrach, firma Almar dokonała liftingu opakowań kolejnych produktów. Nową szatę graficzną zyskały produkty: Alaska dziki łosoś pacyficzny, Irish łosoś irlandzki wędzony, Mac Roy Szkocki łosoś wędzony w dwóch odmianach: Royal Quality oraz aromatyzowany 12- letnią whisky, a także łosoś norweski z czosnkiem niedźwiedzim i łosoś norweski z pieprzem cytrynowym.
Na nowych opakowaniach umieszczono na froncie nowy logotyp oraz wizerunek ambasadora marki Almar- Sylwii Gruchały. Natomiast na odwrocie opakowania znajdziemy kod QR przekierowujący do mobilnej książki kucharskiej. Zmieniony został też rodzaj opakowania, dotychczasowe- foliowe zastąpiono ekskluzywnym papierowym kartonikiem z funkcją „łatwego otwierania”.
Sięgnięcie po łososia Almar w nowej odsłonie?
Nadesłał:
Marcin Keler
|