Nowość w portfolio marki Warzywko


Nowość w portfolio marki Warzywko
2009-01-26
Warzywko przedstawia konsumentom nowy produkt – Włoszczyznę suszoną. Ten zdrowy dodatek do potraw przeznaczony jest dla konsumentów ceniących naturalny smak i wyśmienity aromat dań.

Nowość marki Warzywko to mieszanka 6 rodzajów pełnowartościowych warzyw: marchwi, pasternaku, natki pietruszki, korzenia i natki selera, pora i cebuli. Produkt ma szerokie zastosowanie w kuchni, szczególnie w przypadku przyrządzania wszelkiego rodzaju zup, sosów i dań mięsnych. Nadaje potrawom prawdziwie warzywny smak i wzbogaca je o cenne składniki odżywcze zachowane w jarzynach podczas procesu odparowywania wody. 15 minut gotowania wystarczy aby Włoszczyzna suszona stała się miękka, a potrawa nabrała charakterystycznego smaku i wyglądu, takiego jak w przypadku korzystania ze świeżych warzyw.

Włoszczyzna suszona jest praktyczną alternatywą dla warzyw świeżych i mrożonych. Jej największą zaletą jest wygodne użytkowanie – zamiast obierania i krojenia marchewki, pietruszki czy pora wystarczy wsypać kilka łyżeczek produktu do garnka. Przechowywana w suchym, chłodnym miejscu przez długi okres nie traci walorów spożywczych i nie psuje się. Niewielkie, 100 gramowe opakowanie Włoszczyzny suszonej Warzywko zastępuje niemal 1 kg świeżych warzyw, a dodatkowo doskonale nadaje się do transportu.

Produkt wytwarzany w fabryce firmy Podravka Polska w Kostrzynie nad Odrą dostępny będzie w sklepach od połowy marca 2009 roku w cenie 2,25 zł brutto za opakowanie.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl