Nowa moc smaków
Wśród konsumentów kaw rozpuszczalnych premium znajdziemy zarówno zwolenników łagodnych kawowych doznań, jak również wielbicieli mocnych, wyrazistych smaków.
Wychodząc naprzeciw zróżnicowanym preferencjom konsumentów firma Nestlé poszerza swoją ofertę kaw rozpuszczalnych premium, wprowadzając dwa nowe produkty pod marką NESCAFÉ Gold o delikatnym oraz intensywnym profilu smakowym. Od sierpnia znana i lubiana przez Polaków kawa NESCAFÉ Gold dostępna jest w trzech wariantach smakowych.
NESCAFÉ Gold Finesse to kawa o subtelnym, harmonijnym smaku i pełnym aromacie. Przeznaczona jest dla osób, które poszukują delikatnej kawy najwyższej jakości. Nazwa Finesse oraz jasna kolorystyka opakowania podkreślają delikatność tej kawy.
NESCAFÉ Gold charakteryzuje się głębią smaku i bogactwem aromatu najlepszych ziaren kawy palonych na złoto. Kawa ta jest dobrze znana i ceniona wśród Polaków, przede wszystkim za jej doskonały, głeboki smak i wysoką jakość.
NESCAFÉ Gold All'Italiana to kawa w stylu włoskim, o intensywnym smaku i mocnym aromacie. Swych wielbicieli znajdzie wśród miłośników kaw z wyrazistym charakterem. Nazwa All'Italiana oraz ciemna kolorystyka opakowania zwracają uwagę konsumentów na wyjątkową moc tej kawy.
Na przednich etykietach kaw NESCAFÉ Gold dodano wskaźnik mocy smaku kawy, aby pomóc konsumentom wybrać najlepszy dla siebie wariant.
Na tylnej etykiecie kaw NESCAFÉ Gold znajduje się KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który ułatwia konsumentom ułożenie prawidłowo zbilansowanej diety. Zawiera on informacje o wartościach odżywczych produktu, a także cenne wskazówki żywieniowe.
Opakowania kaw NESCAFÉ Gold przygotowała na polski rynek agencja ARTGRAPH.
Trzy warianty kawy NESCAFÉ Gold będą dostępne w słoikach o wadze netto 100 i 200 gramów. Ich sugerowana cena detaliczna wynosi odpowiednio ok. 20 zł i 35 zł.