Nowa kampania reklamowa czekoladek Wawel
13 października 2008 r. ruszyła nowa intensywna kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. Strategię i kreację przygotowała agencja EP Creative Services, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.
Wawel systematycznie promuje swoje produkty. Nowy, dynamiczny spot jest kontynuacją muzycznego sposobu reklamowania czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki zapoczątkowanego w kampaniach prowadzonej w latach ubiegłych.
Działania reklamowe mają na celu odświeżenie wizerunku oraz wzrost świadomości marek, szczególnie wśród młodych konsumentów. Film nakręcony został w konwencji "śpiewanej" w klimacie dobrej zabawy. Bawiący się ludzie kolejno wciskając przyciski z wybraną czekoladką, wprawiają w rytm zabawy całe otocznie. Lektor śpiewa: „Chcesz się bawić włącz Malagę... dorzuć jeszcze Tiki Taki.... są Kasztanki jest zabawa...".
Spoty o długości 15 i 30 sekund emitowane będą w TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVN7, TNV Style, stacjach satelitarno-kablowych oraz w radio: RMF, PR3 i rozgłośniach lokalnych. Dodatkowo akcja wsparta zostanie działaniami w prasie handlowej oraz materiałami POS. Kampania potrwa do końca listopada.
Wawel SA to jedna z najstarszych i najbardziej znanych fabryk cukierniczych w Polsce, której tradycje sięgają końca XIX wieku. Nieustannie realizuje działania na rzecz doskonalenia swoich wyrobów oraz efektywności organizacji. Produkcja realizowana w fabryce w Dobczycach, oparta jest o sprawdzone receptury, a wykorzystywane surowce są najwyższej jakości i poddawane szczegółowej kontroli. Wawel SA od kilku lat posiada certyfikowany System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2000. Ponadto, dla zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego wyrobów wdrożono system Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP). Główna siedziba firmy mieści się w Krakowie. Od 1998 spółka notowana jest na GPW w Warszawie. Sklep Internetowy: www.wawel-sklep.com.pl