Muszkieterowie pod Warszawą
Grupa Muszkieterów sukcesywnie rozszerza swoją sieć na wschodnią Polskę, w której dotąd była reprezentowana w niewielkim stopniu. Od 23 lipca mieszkańcy okolic Warszawy będą mogli robić zakupy w nowym supermarkecie spożywczym Intermarché w Błoniu.
Do mocnych stron nowego Intermarché w Błoniu należy bogaty asortyment. Na sali sprzedaży o powierzchni około 700 m2 klienci mają do wyboru 12.000 artykułów, m.in. produkty pod własnymi markami w atrakcyjnych cenach.
Oferta produktów marek własnych obejmuje produkty ekonomiczne oraz produkty ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach. Wysoką jakość produktów marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat jakości „Selection". Dotychczas wyróżniono nim ponad 500 artykułów. Symbol certyfikatu na opakowaniach pozwala na łatwe i szybkie rozpoznanie rekomendowanych przez Intermarché towarów. Od początku 2009 r. produkty marek własnych oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. W ofercie nie zabraknie również produktów od lokalnych dostawców owoców i warzyw oraz pieczywa.
Dotychczas Grupa Muszkieterów skupiała się głównie na rynku południowo - zachodnim, gdzie funkcjonuje najwięcej jej sklepów. Aktualnie sieć posiada w całym kraju 138 supermarketów spożywczych Intermarché, 18 stacji benzynowych oraz 66 supermarketów typu „dom i ogród" Bricomarché. Firma nastawiona jest na otwieranie supermarketów w mniejszych miastach liczących od 20 tys. mieszkańców i na obrzeżach większych aglomeracji. W ten sposób Grupa chce wykorzystać potencjał rynku spożywczego.
„Perspektywy rozwoju naszej sieci są wyjątkowe. Mamy ambicje otwierania naszych sklepów w całej Polsce. Posiadamy odpowiednie lokalizacje i zaangażowanych inwestorów, którzy chcą prowadzić własny biznes. Nasze sklepy powstają najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby i problemy mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Współpraca z samorządem pomaga lokalizować kolejne sklepy zgodnie z potrzebami mieszkańców" - powiedział Marek Feruga, członek zarządu ITM Polska, spółki zarządzającej rozwojem obu sieci.
Grupa Muszkieterów to zrzeszenie niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród" Bricomarché. Pod względem obrotów jest to największa grupa franczyzowa w Polsce. Kupcy, którzy są jej członkami, realizują koncepcję „przyjaznego sklepu", oferującego niskie ceny i będącego blisko lokalnych społeczności.
Muszkieterowie są obecni w 8 krajach Europy: w Polsce, Francji, Belgii, Hiszpanii, Portugalii i na Bałkanach. W 2008 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 34,8 miliarda euro. 4 000 sklepów, 3 100 niezależnych przedsiębiorców i 130 000 pracowników sprawiają, że Muszkieterowie uznawani są za czołowych graczy wielkiej dystrybucji oraz są największym zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców w Europie.
Nadesłał:
ap
|