MILA MARKETEM ROKU 2015 W KATEGORII „NAJBARDZIEJ UDANY DEBIUT


MILA MARKETEM ROKU 2015 W KATEGORII „NAJBARDZIEJ UDANY DEBIUT
2015-06-11
Podczas VIII Ogólnopolskiego Kongresu Handlu i Dystrybucji, sieć supermarketów Mila otrzymała nagrodę MARKET ROKU 2015 w kategorii „NAJBARDZIEJ UDANY DEBIUT”.

W tym roku Jury, składające się z fachowców związanych z branżą FMCG, wyłoniło supermarkety Mila spośród 20stu sklepów sektora spożywczego, w ramach konkursu „Market Roku i Drogeria Roku 2015”.

Wydawca opiniotwórczego miesięcznika branżowego „Wiadomości Handlowe”, podczas VIII Ogólnopolskiego Kongresu Handlu i Dystrybucji „Market Roku i Drogeria Roku 2015”, nagrodził sieć supermarketów Mila w kategorii „NAJBARDZIEJ UDANY DEBIUT”.  Gala wręczenia nagród poprzedzona była spotkaniem, w którym uczestniczyło blisko 400stu przedstawicieli handlu spożywczego i drogeryjnego.  Kongres ten, od ośmiu lat gromadzi kluczowych przedstawicieli polskiego handlu, przemysłu oraz dostawców usług.

 „Jesteśmy bardzo dumni z wyróżnienia. Projekt tworzenia nowej sieci supermarketów Mila, to sukces całego zespołu, który na to zapracował. Przed nami jeszcze dużo wyzwań i ciężkiej pracy, ale
z optymizmem patrzymy w przyszłość, bo wiemy, że przyniesie dużo powodów do radości. Dziękujemy za docenienie naszej dotychczasowej pracy!” –
mówi Prezes sieci supermarketów Mila, Artur Góralczyk.

Supermarkety Mila to warzywniak, cukiernia i sklep mięsny pod jednym dachem, z miłą obsługą
i wyjątkowymi promocjami. Głównym celem strategii asortymentowej jest realizacja wszystkich potrzeb klienta w codziennych zakupach, tak aby klient znalazł wszystko to, czego potrzebuje
w jednym miejscu. W sieci Mila, dostępnych jest 6000 artykułów, z których gro, to oferta artykułów świeżych.

Więcej informacji na temat sieci supermarketów Mila, można znaleźć na stronie internetowej www.mila.pl.

Spółka market-Detal posiada obecnie 181 sklepów i zatrudnia blisko 5 900 osób oraz planuje dynamiczny rozwój w najbliższych latach. Rocznie powstawać będzie ponad 30 sklepów.

***

Marka MILA należy do spółki market-Detal, która posiada wieloletnie doświadczenie  w handlu detalicznym. Firma posiada obecnie 181 sklepów na terenie całego kraju i planuje dynamiczny rozwój chcąc otwierać ponad 30 nowych sklepów rocznie. Supermarkety MILA oferują bogaty asortyment świeżych warzyw i owoców, wędlin, mięs i różnorodnych serów oraz ciast. Oprócz wyjątkowej oferty i wysokiej jakości dostępne są produkty regionalne i zdrowe. MILA stawia na rzetelną, przyjazną i miłą obsługę. Stąd hasło: "Zakupy, aż miło!", które jest zobowiązaniem wobec klientów. To obietnica, która mówi, że zakupy w sieci MILA to przyjemność i lekkość w robieniu codziennych zakupów spożywczych.

Więcej informacji udzieli:  Anna Laskowska; mail: anna.laskowska@mila.pl; tel. 571 404 826; 

Nadesłał:

allegrok.s@wp.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl