Marki własne INTERMARCHE ze Znakiem „Doceń polskie”
Aż 19 produktów sieci INTERMARCHE, sprzedawanych jako marki własne, przeszło pozytywnie audyt Loży Ekspertów Programu promocyjnego „Doceń polskie”. W dniu 12 lipca br. w Hotelu Swing w Krakowie odbyła się druga certyfikacja produktów zgłoszonych do udziału w ogólnopolskim programie promocyjnym DOCEŃ POLSKIE. Program realizowany jest pod patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a jego celem jest szeroka promocja oraz wsparcie medialne naszych rodzimych wyrobów i ich producentów. Posiadanie znaku promocyjnego DOCEŃ POLSKIE świadczy o najwyższej jakości wyrobów i daje szereg korzyści nie tylko ich producentom, ale również klientom.
Asortyment produktów ubiegających się podczas drugiej certyfikacji o znak promocyjny DOCEŃ POLSKIE był bardzo zróżnicowany i obejmował nie tylko wyroby wędliniarskie, ale również kasze, makarony, miody, musztardy, ciastka, słodycze, piwa i inne artykuły spożywcze.
Produkty dostarczone do certyfikacji oceniane były przez Lożę Ekspertów w składzie:
Mirek Drewniak (Fundacja Klubu Szefów Kuchni) - przewodniczący Loży Ekspertów,
Zbigniew Kurleto (Fundacja Klubu Szefów Kuchni),
Jarosław Kujawa (Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi),
Celina Nierodkiewicz (Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP),
Katarzyna Salomon (Doceń Polskie).
Jeden z produktów - Mąka Tortowa REVA otrzymała ponadto oznaczenie TOP PRODUKT zdobywając podczas oceny maksymalną ilość punktów.
Kampania informacyjna zostanie dodatkowo wzmocniona m.in. plakatami, które zostaną wywieszone w punktach sprzedaży.
Nadesłał:
mbielski
|