Jojo? Naturalnie!
Gdyby zapytać dzieciaki, za co kochają żelki - odpowiedziałyby: za to, że są pyszne, kolorowe i mają śmieszne kształty.
Gdy Nestlé zapytało rodziców, co by w żelkach zmienili - jednogłośnie odpowiedzieli: usuńmy sztuczne barwniki (źródło: badanie jakościowe dla marki JOJO przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC). Już teraz wszystkie żelki JOJO są bez sztucznych barwników, a mimo tego mają wesołe barwy. To naturalne koncentraty i ekstrakty roślinne pozwoliły uzyskać tęczowe kolory dziecięcych słodkości. Nie ma w nich sztucznych składników, dzięki czemu mogą być pyszną przekąską podczas szkolnej przerwy czy beztroskich gier na placu zabaw.
Gdyby zapytać najmłodszych, co zmieniliby w żelkach - odpowiedzieliby: chcemy nowe kształty! Do zabawy i do jedzenia!
Rodzina żelków JOJO bez sztucznych barwników właśnie poszerzyła się o nowe JOJO Dinozaury. Są to słodkości nie tylko do jedzenia, ale i do składania!
Nowe JOJO Dinozaury to pyszne żelki, które można dowolnie sklejać, by otrzymać całą kolekcję słodkich dinozaurów. Każda żelka to tylko część dinozaura - sam wybierasz, jaki będzie miał grzbiet i z jakim kolorem nóżek go połączysz. Ta zabawa nie ma końca!
Gdyby zapytać rodziców, jaka powinna być marka słodkości dla ich pociech - przekonywaliby, że powinna nie tylko bawić, ale i uczyć.
Marka JOJO zaprasza dzieci, jak i ich rodziców na odświeżoną stronę www.jojo.pl. Dzieciaki mogą na niej pograć w nowe, sportowe gry m.in. wirtualną siatkówkę, surfing, skoki czy taniec. Po nich z pewnością zechcą sprawdzić swych sił w tych dyscyplinach na świeżym powietrzu. JOJO zachęca ich do sportowych aktywności - bycie jojoaktywnym jest cool! JOJO proponuje także rozrywkę na deszczowe dni. Gra ‘Super Dinek' pozwala najmłodszym przenieść się w prehistoryczny świat. Jej bohater ma za zadanie przechytrzyć zagrażające mu dinozaury, skompletować części rakiety i odlecieć do domu. Gra składa się z czterech planszy i wymaga od zawodnika sporej zręczności.
Rodzice na stronie www.jojo.pl/rodzice znajdą informacje o zasadach żywienia dzieci i komponowaniu prawidłowo zbilansowanej diety. Sekcja ta zawiera także porady psychologa np. jak motywować dziecko do nauki oraz przepisy na pyszne, wspólne zabawy dla całej rodziny. Zamiast tradycyjnego sernika proponujemy tak atrakcyjne dla dziecka słodkości jak rajdowy torcik czy piankowe koreczki. Zachęcamy do wspólnego gotowania i wspólnej zabawy.
Na tyłach wszystkich opakowań żelków JOJO bez sztucznych barwników umieszczony jest KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który ułatwia prawidłowe komponowanie zbilansowanej diety dziecka. Natomiast na froncie znajduje się oznakowanie GDA (Guideline Daily Amount - Wskazane Dziennie Spożycie). Dzięki niemu każdy rodzic może sprawdzić, ile kalorii i jaki procent dziennego zapotrzebowania na energię oraz składniki odżywcze pokrywa jedna porcja żelków JOJO.
Sugerowana cena opakowania żelków JOJO Dinozaury (90g) wynosi ok. 2,30 zł.
Marka JOJO prowadzi szereg ciekawych działań marketingowych we współpracy z JuraParkami. Promując nowy produkt JOJO Dinozaury stara się edukować i bawić dzieci. Marka JOJO zorganizowała akcje eventowe w JuraParkach Bałtów i Solec Kujawski. Dzieci, oprócz zdobycia wiedzy o prehistorycznych gadach, mogły wziąć udział w grach i zawodach sportowych. Dla młodszych uczestników atrakcją była maskotka - pianek JOJO, który częstował słodkościami i pozował do zdjęć. Oprócz atrakcji sportowych marka JOJO zadbała także o inne rozrywki. Zorganizowano liczne konkursy i malowanie twarzy. Nagrodami były nowe żelki JOJO Dinozaury. W ten sposób hasło ‘JOJO - zabawa na okrągło' nabrało nowego znaczenia.
Już we wrześniu rusza kolejna akcja. Marka JOJO pragnie zaprosić dzieci do udziału w konkursie. Głównymi nagrodami będzie 10 wizyt w JuraParkach z całą rodziną, a także nocleg w pobliskim hotelu. Na dzieci wraz z ich opiekunami będzie czekać wiele atrakcji. Konkurs przeprowadzony będzie z partnerem JOJO - JuraParkiem. Szczegóły konkursu na stronie www.jojo.pl.
Wprowadzenie nowych żelków JOJO bez sztucznych barwników, w tym JOJO Dinozaurów będzie wsparte kampanią prasową prowadzoną od sierpnia do października w wybranych tytułach prasy handlowej oraz dziecięcej.
Stronę jojo.pl odświeżyła agencja Discipl!ne Media Group. Za zakup mediów odpowiada agencja Mediaedge:cia. Nowe opakowania żelków JOJO przygotowała agencja Lemon Tree.