Jak smakuje d’aucy?
Marka d’aucy zachęca wielbicieli zdrowego jedzenia do spróbowania jej produktów w punktach sprzedaży.
Wiosną w sklepach sieci handlowych na terenie całego kraju odbędą się degustacje produktów d’aucy wprowadzonych na polski rynek na początku bieżącego roku. „Obecnie najbardziej zależy nam na tym, aby konsumenci mogli spróbować warzyw mrożonych oraz warzyw w puszkach d’aucy. Dzięki temu docenią ich wysoką jakość oraz walory smakowe” wyjaśnia Katarzyna Kandefer, Specjalista ds. Marketingu d’aucy Polska. „To z kolei pozwoli im dokonać świadomego wyboru tej właśnie marki podczas zakupów” – dodaje Katarzyna Kandefer.
Degustacje zaplanowano na sześć kolejnych weekendów pomiędzy 3 kwietnia a 9 maja. Konsumenci będą mieli okazję spróbować produktów d’aucy w 67 halach sieci: Auchan, Billa, Carrefour, Kaufland, Piotr i Paweł oraz Real zlokalizowanych w 29 miastach m.in.: w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie.
Specjalnie zaprojektowane stoiska degustacyjne zostaną wyposażone w sprzęt odpowiedni do zaserwowania poszczególnych rodzajów mrożonek. fit mix-y (brokułowy, fasolowy, dyniowy i marchwiowy) przeznaczone dla osób dbających o linię przygotowywane będą na parze, już ugotowane warzywa mrożone heat&eat w kuchence mikrofalowej, a warzywa na patelnię (m.in. Leczo, Nicea i Country) w woku. Konsumenci będą mogli także skosztować warzyw w puszkach marki d’aucy, a wśród nich fasolki extra fine, nowości na polskim rynku spożywczym w kategorii warzyw apertyzowanych.
Na zlecenie d’aucy Polska degustacje przeprowadzi agencja Partner ASM. Grafikę stoisk oraz plakaty informujące o promocji przygotowała agencja reklamowa Schultz.