IMR advertising by PR namawia do picia
Każdy z nas chce wyglądać młodo i czuć się zdrowo. Większość sądzi, że aby to osiągnąć należy stosować bardzo popularne ostatnio suplementy diety w kapsułkach bogate w wielonienasycone kwasy tłuszczowe (WNKT) i witaminę E.
Niestety często są one kolosalnych rozmiarów i nie każdy jest w stanie je połknąć. Co wtedy zrobić? Warszawska agencja IMR advertising by PR zna odpowiedź na to nurtujące pytanie. Na ratunek wszystkim przychodzi firma Oleofarm - producent pełnej gamy olejów z całego świata bogatych właśnie w nienasycone kwasy tłuszczowe oraz witaminę E.
Ich połączone działanie m.in. łagodzi niepokój, zwiększa odporność. Jest to zdrowa alternatywa dla zwykłych olejów dostępnych w sklepach.
Firma Oleofarm, podpisując w styczniu umowę z IMR advertising by PR, ogłosiła, że agencja zajmie się kompleksową obsługą serii ich sztandarowych produktów - Olejów Świata. Zatem - jakie produkty wchodzą w jej skład?
„Oleje: rzepakowy, sezamowy, lniany, arachidowy, kukurydziany, słonecznikowy, krokoszowy, konopny, makowy, z orzechów włoskich, z pestek dyni, z awokado, z orzechów laskowych, z lnianki, z pestek winogron, z dzikiej róży, z orzechów brazylijskich oraz oliwa z oliwek" - jednym tchem wymienia Agnieszka Szulc, specjalista ds. kontaktów z mediami IMR advertising by PR.
Na tym nie koniec, ponieważ warszawskiej agencji powierzono także organizację konferencji prasowej dla preparatu Rekinol, będącego naturalnym olejem z wątroby rekina grenlandzkiego. Spotkanie odbędzie się pod koniec stycznia w jednej ze śródmiejskich restauracji, której wystrój zmieni się w pokład statku piratów. Dziennikarze zaś zostaną zabrani na niesamowity kulinarny rejs dookoła świata.
IMR advertising by PR będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami - szczególnie z prasą kobiecą i poradnikową, a także propagowanie zdrowych nawyków kulinarnych. W tym celu z pewnością pomocne okażą się produkty z serii Oleje Świata.