GutPR z drobiowym liderem
W lutym 2009 roku agencja GutPR nawiązała współpracę z firmą DROP SA – jednym z największych i najnowocześniejszych przedsiębiorstw branży drobiarskiej w Polsce.
Firma DROP SA powierzyła agencji GutPR działania PR związane z opieka mediową nad sztandarowymi produktami firmy – pasztetami drobiowymi, które od niedawna dostępne są w nowej formule.
Wprowadzeniu aluminiowych opakowań towarzyszyła także zmiana gramatury wyrobów. Do zadań GutPR należy przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej produktów firmy DROP – ze szczególnym uwzględnieniem prasy kobiecej i kulinarnej. Za pozyskanie i obsługę klienta odpowiedzialna jest Hanna Gehrke-Gut, która współpracowała już z firmą DROP SA przy okazji wcześniejszych projektów.
Firma DROP S.A., jest jednym z największych i najnowocześniejszych przedsiębiorstw branży drobiarskiej w Polsce. Produkty DROP S.A. znajdują coraz szersze uznanie wśród konsumentów krajowych i zagranicznych. Znajduje to potwierdzenie nie tylko w rosnącej sprzedaży na rynku krajowym i zagranicznym, lecz także w licznych nagrodach i wyróżnieniach. Drób będący surowcem do produkcji karmiony jest paszami pochodzenia roślinnego. Procesy produkcyjne są zgodne ze standardami Unii Europejskiej pod względem sanitarnym i technologicznym. Nowoczesne technologie, system zapewnienia bezpieczeństwa żywności - HACCP, stały nadzór weterynaryjny i wysoko wykwalifikowana kadra, przyczyniają się do powstania wyrobu najwyższej jakości potwierdzonych certyfikatami: BRC, IFS, GOST, Halal. GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej, wyspecjalizowanych w media relations i działaniach w Internecie.W chwili obecnej do grona klientów Agencji należą m. in. firmy spożywcze, budowlane, wnętrzarskie, informatyczne oraz kosmetyczne/SPA.
Nadesłał:
GutPR
|