Czerwcowe nowości w Intermarche
W odpowiedzi na wzrastające zainteresowanie i popyt na produkty pod markami własnymi, Intermarché sukcesywnie rozbudowuje ten segment. W czerwcu w sieci supermarketów spożywczych Intermarché pojawi się 13 nowych produktów, a sześć zmieni szatę graficzną.
Wysoka jakość, cena 20% niższa od liderów rynkowych, różnorodny asortyment obejmujący zarówno produkty classic, jak i premium - to podstawowe wyróżniki marek własnych Grupy Muszkieterów.
Wysoką jakość produktów marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat „Selection". Dotychczas wyróżniono nim 500 artykułów o wyjątkowej jakości. Symbol certyfikatu na opakowaniach pozwala na łatwe i szybkie rozpoznanie rekomendowanych przez Intermarché produktów.
Sukcesywnie zmienia się podejście klientów do marek własnych, którzy jeszcze 2 lata temu postrzegali je jako alternatywę wyłącznie dla osób o mniej zasobnym portfelu. Obecnie udział sprzedaży produktów marek własnych stanowi dwucyfrową wartość w całości sprzedaży sieci.
LODY FAMILIJNE ADELIE
Sezon letni zaowocował nowymi smakami lodów ADELIE śmietankowo - toffi oraz śmietankowo - wiśniowymi.
Dodatkowo do gamy deserów lodowych dołączyły LODY PREMIUM o smakach śmietankowo - czekoladowe z sosem czekoladowym, truskawkowe z sosem truskawkowym oraz śmietankowe z owocami leśnymi.
KLUSKI NA PARZE FAST&GOOD
W gamie produktów świeżych pojawiły się KLUSKI NA PARZE FAST&GOOD. Tradycyjne danie w Wielkopolsce oraz na Górnym Śląsku. Regionalnie zwane są również pyzami, buchtami, parowańcami czy pampuchami.
KISIELE ELODIE
Produkty w odświeżonej szacie graficznej idealnie nadają się na letnie orzeźwienie.
MUSLI Reva
Reva poszerza swoją ofertę o kolejne produkty. Tym razem są to MUSLI - delikatne i mocno owocowe, idealne dla osób dbających o swoje dobre samopoczucie.
CORNISIE
Pałeczki kukurydziane - doskonałe jako mały snack nie tylko dla najmłodszych, ale i dorosłych klientów.
NOWE OBLICZE FASOLEK
Marka SAINT ELOI prezentuje nowe oblicze fasolek: zielonej, czerwonej i białej. Doskonałe produkty do letnich sałatek.
Dodatkowo na ich opakowaniach pojawi się informacja żywieniowa „DIETOGRAM - wiesz, co jesz". Dietogram wykorzystuje charakterystyczną kombinację kolorów zielonego, żółtego i pomarańczowego. Opisują one udział procentowy najważniejszych składników codziennej diety w zalecanym jednorazowym spożyciu. Wyróżniają te, których spożycie należy kontrolować, jak i te szczególnie pożądane i cenne dla zdrowia. Takie oznakowanie umożliwia swobodne porównywanie produktów i ułatwia wybór, a dodatkowo zwiększa komfort zakupów i świadomość klientów.
SŁONECZNIK ELODIE
Nowy produkt w nowym opakowaniu. Specjalnie dla tych, którzy uwielbiają drobne i niezobowiązujące przekąski.
MYDŁA W KOSTCE LABELL
Gama zmieniła całkowicie swe oblicze. Po pierwsze marka May zmieniona została na LABELL. Ponadto do istniejących mydełek o zapachach irys i paczula, miód i jaśmin oraz zielona herbata i cedr dołączyło mydełko kremowe oraz 3 referencje owocowych :grejpfrutowe, brzoskwiniowe i malinowe.
NACZYNIA JEDNORAZOWE TULIPE
Szatę graficzną zmieniły naczynia TULIPE. Zwiększyła się również liczba sztuk w opakowaniu z 6 na 12.
Nadesłał:
ap
|