Czerwcowe nowości w Intermarche


Czerwcowe nowości w Intermarche
2009-06-11
W odpowiedzi na wzrastające zainteresowanie i popyt na produkty pod markami własnymi, Intermarché sukcesywnie rozbudowuje ten segment. W czerwcu w sieci supermarketów spożywczych Intermarché pojawi się 13 nowych produktów, a sześć zmieni szatę graficzną.

Wysoka jakość, cena 20% niższa od liderów rynkowych, różnorodny asortyment obejmujący zarówno produkty classic, jak i premium - to podstawowe wyróżniki marek własnych Grupy Muszkieterów.

Wysoką jakość produktów marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat „Selection". Dotychczas wyróżniono nim 500 artykułów o wyjątkowej jakości. Symbol certyfikatu na opakowaniach pozwala na łatwe i szybkie rozpoznanie rekomendowanych przez Intermarché produktów.

Sukcesywnie zmienia się podejście klientów do marek własnych, którzy jeszcze 2 lata temu postrzegali je jako alternatywę wyłącznie dla osób o mniej zasobnym portfelu. Obecnie udział sprzedaży produktów marek własnych stanowi dwucyfrową wartość w całości sprzedaży sieci.

LODY FAMILIJNE ADELIE

Sezon letni zaowocował nowymi smakami lodów ADELIE śmietankowo - toffi oraz śmietankowo - wiśniowymi.

Dodatkowo do gamy deserów lodowych dołączyły LODY PREMIUM o smakach śmietankowo - czekoladowe z sosem czekoladowym, truskawkowe z sosem truskawkowym oraz śmietankowe z owocami leśnymi.

KLUSKI NA PARZE FAST&GOOD

W gamie produktów świeżych pojawiły się KLUSKI NA PARZE FAST&GOOD. Tradycyjne danie w Wielkopolsce oraz na Górnym Śląsku. Regionalnie zwane są również pyzami, buchtami, parowańcami czy pampuchami.

KISIELE ELODIE

Produkty w odświeżonej szacie graficznej idealnie nadają się na letnie orzeźwienie.

MUSLI Reva

Reva poszerza swoją ofertę o kolejne produkty. Tym razem są to MUSLI - delikatne i mocno owocowe, idealne dla osób dbających o swoje dobre samopoczucie.

CORNISIE

Pałeczki kukurydziane - doskonałe jako mały snack nie tylko dla najmłodszych, ale i dorosłych klientów.

NOWE OBLICZE FASOLEK

Marka SAINT ELOI prezentuje nowe oblicze fasolek: zielonej, czerwonej i białej. Doskonałe produkty do letnich sałatek.

Dodatkowo na ich opakowaniach pojawi się informacja żywieniowa „DIETOGRAM - wiesz, co jesz". Dietogram wykorzystuje charakterystyczną kombinację kolorów zielonego, żółtego i pomarańczowego. Opisują one udział procentowy najważniejszych składników codziennej diety w zalecanym jednorazowym spożyciu. Wyróżniają te, których spożycie należy kontrolować, jak i te szczególnie pożądane i cenne dla zdrowia. Takie oznakowanie umożliwia swobodne porównywanie produktów i ułatwia wybór, a dodatkowo zwiększa komfort zakupów i świadomość klientów.

SŁONECZNIK ELODIE

Nowy produkt w nowym opakowaniu. Specjalnie dla tych, którzy uwielbiają drobne i niezobowiązujące przekąski.

MYDŁA W KOSTCE LABELL

Gama zmieniła całkowicie swe oblicze. Po pierwsze marka May zmieniona została na LABELL. Ponadto do istniejących mydełek o zapachach irys i paczula, miód i jaśmin oraz zielona herbata i cedr dołączyło mydełko kremowe oraz 3 referencje owocowych :grejpfrutowe, brzoskwiniowe i malinowe.

NACZYNIA JEDNORAZOWE TULIPE

Szatę graficzną zmieniły naczynia TULIPE. Zwiększyła się również liczba sztuk w opakowaniu z 6 na 12.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl