50% tańsza reklama na Gotujmy.pl
Gotujmy.pl, przy okazji osiągnięcia najlepszych wyników wśród serwisów kulinarnych w Polsce, we wrześniu obniża stawki w cenniku reklam o 50%.
Gotujmy.pl obniża we wrześniu stawki w swoim cenniku reklam o 50% - oferując w ramach dotychczasowych budżetów reklamowych dwa razy więcej odsłon niż do tej pory. Taki krok jest możliwy dzięki lepszym niż zakładane wynikom serwisu w ostatnich miesiącach. Wydawca Gotujmy.pl postanowił to uczcić, mając nadzieję, że na rewelacyjnych wynikach oglądalności zyskają również reklamodawcy.
- Zakładaliśmy, że latem, w czasie wakacji należy spodziewać się zmniejszenia ruchu i zasięgu serwisu. To typowa bolączka trapiąca branżę internetową. Jednak dynamiczny rozwój Gotujmy.pl i nieoczekiwane objęcie pozycji lidera wśród krajowych kulinarnych portali wertykalnych pozwoliły utrzymać wszystkie wskaźniki na nadspodziewanie wysokim poziomie. Stwierdziliśmy, że stawki reklamowe niższe o 50% będą miłym nawiązaniem do naszego sukcesu. Ten krok na pewno docenią reklamodawcy z branży AGD, FMCG, mebli kuchennych, gastronomicznej, kosmetycznej, farmaceutycznej czy też sklepy internetowe. - uśmiecha się jeden z założycieli serwisu.
Gotujmy.pl to doskonały sposób na dotarcie z reklamą do coraz szerszego audytorium – nie tylko kulinarnych pasjonatów. W sierpniu 2009 serwis odwiedzi ponad 1 mln użytkowników. Wydawca serwisu spodziewa się w tym okresie około 4 milionów odsłon miesięcznie.
Istniejący od kwietnia 2008 roku społecznościowy portal Gotujmy.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów kulinarnych w Polsce. Wg danych Google Analytics Serwis odwiedza 1.000.000 unikalnych użytkowników miesięcznie, generując przy tym 4.000.000 odsłon (dane za lipiec-sierpnień 2009). Na Gotujmy.pl wszyscy zainteresowani kuchennymi przygodami mają unikalną okazję spotkać ludzi, którzy podzielają ich pasję do poznawania nowych smaków, rozwiązywania kulinarnych zagadek oraz dzielenia się osobistymi dokonaniami. Użytkownicy portalu mają dostęp do kilkutysięcznej, stale powiększanej bazy przepisów, informacji o nowościach rynkowych, lokalach oraz działu z poradami.
Nadesłał:
GutPR
|