Praktycznie najlepszy – ruszyła najnowsza kampania reklamowa Drosedu


Praktycznie najlepszy – ruszyła najnowsza kampania  reklamowa Drosedu
2016-02-08
17 największych miast w Polsce i 1700 nośników reklamowych w 829 pojazdach komunikacji miejskiej. 1 lutego br. wystartowała kampania reklamowa Grupy Drosed, promująca nowość– Pasztet Podlaski w tubie.

Kampania realizowana jest pod hasłem „Praktycznie najlepszy”, podkreślającym smak oraz wygodę używania promowanego Pasztetu Podlaskiego w tubie. Wybrane kreacje reklamowe pojawiać się będą w ramkach oraz na plakatach w komunikacji miejskiej – w metrze, autobusach czy tramwajach, co gwarantuje nawet 27 000 000 kontaktów konsumentów z reklamą. Kampania obejmie swoim zasięgiem Kraków, Warszawę, Łódź, Gdańsk, Gdynię, Sopot, Lublin, Rzeszów, Olsztyn, Koszalin, Wrocław oraz największe miasta Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Potrwa do 29 lutego 2016 roku.

Przeczytaj również:

 

Reklamie outdoorowej towarzyszyć będą degustacje organizowane w sklepach oraz dedykowane animacje.Wsparciem kampanii produktu będą również dodatkowe ekspozycje oraz standy, gazetki oraz promocje cenowe w punktach sprzedaży. Za koncepcję i realizację działań odpowiada firma Brandcomm.

 

Pasztet Podlaski w tubie

Pasztet Podlaski w tubie to produkt innowacyjny w swojej kategorii.Dostępny jest w dwóch wersjach – Jasny z filetem z piersi lub Ciemny z mięsem z uda kurczaka. W 100% drobiowy, pozbawiony momu i zamknięty w poręcznej i łatwej do użycia tubie. Gwarantuje szybkie i proste a także fantazyjne przygotowanie posiłku.

 

Nadesłał:

JBcomm

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl